Najčešća pitanja
Gde je moj paket?
Kada vaša porudžbina bude poslata iz našeg skladišta, poslaćemo vam potvrdu o isporuci putem e-pošte sa brojem za praćenje / ID-jem paketa. Klikom na link za praćenje u potvrdi isporuke bićete preusmereni na stranicu za praćenje gde ćete moći da pratite svoj paket. U slučaju da imate problem sa konekcijom na linku, kontaktirajte korisničku podršku na [email protected]
Da li je moja porudžbina poslata?
Nakon potvrđene poručbine i registracije iste u našem sistemu, poslaćemo potvrdu o porudžbini na e-mail adresu koju ste navel. Imajte na umu da može proći do sat vremena da potvrda poručbine bude poslata na Vašu e-mail adresu.
Kada vaša porudžbina bude upakovana i poslata iz našeg skladišta, takođe ćete primiti potvrdu o isporuci koja će vam omogućiti da pratite svoj paket.
U slučaju da i dalje niste sigurni da li je vaša poručbina uspešno kreirana, slobodno se obratite na [email protected]
Kako da podnesem zahtev za proizvod?
Ponekad se može desiti da proizvod ne ispunjava očekivani kvalitet. U tim slučajevima, naravno, BAMBINI.RS , stoji iza svoje ponude I pomoći će vam da podnesete reklamaciju. Pratite sledeće korake i popunite svoju reklamaciju sa tačnim informacijama kako bismo mogli odmah da obradimo vaš slučaj.
Molimo vas da reklamaciju pošaljete putem e-maila za korisničku podršku na [email protected]
Kako da podnesem reklamaciju za proizvod?
Informacije potrebne za reklamacije za bilo koji proizvod iz našeg asortimana:
- Broj porudžbine
- Jasne fotografije/video zapisi reklamacije tj nedostatka
- Detaljan opis nedostatka
Kada primimo ove informacije, obradićemo vaš slučaj u zakonskom roku i javiti vam se sa povratnim informacijama.
Kako da izvršim povraćaj robe?
Povrat robe može se izvršiti u roku od 30 dana od trenutka kada ste poručili.
Sve vraćene stavke treba da budu upakovane i dobro zaštićene kako ne bi došlo do oštećenja pakovanja. Vratite sve stavke u originalnom pakovanju, a oznake I viseće etikete moraju ostati prikačene. Ne smete lepitii ili kačiti ništa direktno na originalno pakovanje proizvoda.
Kako da obradite svoj povrat:
- Registrujte svoj povrat putem e-maila na adresu [email protected]
- Pažljivo upakujte proizvode i zatvorite povratnu paket.
- Povrat paketa vršite putem službe brze pošte BEX.
- Povratni paket šaljete NAKON NAŠE POTVRDE na adresu:
Bambini DOO
žarka Bokuna 79,
Batajnica- Zemun – Beograd
SrbijaNAPOMENA! Vi kao kupac snosite finansijsku odgovornost za povrat koji nam šaljete.
Pravo na povrat ili zamenu proizvoda ne važi za robu koja je korišćena ili za robu bez originalnog pakovanjaa. Pravo na povrat ili zamenu ne važi za određene stavke iz zdravstvenih ili higijenskih razloga, kao što su donji veš,kupaći, sisalice-dude, bočice za bebe i dodaci za kosu.
Ako pošaljete stavke koje ne ispunjavaju zahteve naše politike povrata, te stavke će biti vraćene vama i povraćaj novca neće biti izdat.
Slobodno kontaktirajte naš tim za korisničku podršku ako imate dodatna pitanja putem email na [email protected]
Moja porudžbina
Ne mogu da naručim ili pronađem proizvod - Šta to znači?
Da bismo održali brzu isporuku, možete kupovati samo proizvode koji su dostupni na zalihama. Ako pokušate da poručite više stavki nego što imamo na skladištu, porudžbina neće biti izvršena. S tim u vezi, ohrabrujemo vas da nam pošaljete upit e-mailom na [email protected] . Obzirom na redovne prilive zaliha, vrlo je moguće da željeni model pristiže brzo na lager ili da ćemo moći brzo da reagujemo sa zamenskom ponudom.
Da li mogu da otkažem porudžbinu?
Ako želite da otkažete svoju porudžbinu, kontaktirajte naš servis za korisničku podršku što je pre moguće na [email protected] ili pozovete na 0638662200 za brže rešavanje.
Mogu li dodati proizvod u porudžbinu?
Nije moguće dodavati ili uklanjati stavke u već postojećoj porudžbini. Međutim, možete napraviti novu porudžbinu i mi ćemo kasnije ispraviti troškove dostave.
Kontaktirajte našu korisničku podršku na [email protected] ili pozovete na 0638662200 za brže rešavanje.
Mogu li naručiti telefonom ili e-poštom?
Bambini.rs posluje shodno zakonu o trgovini putem interneta, te stoga nije moguće praviti poručbine putem e-maila ili,SMS poruke ili telefona. U svakom slučaju, za pomoć prilikom poručbina, kontaktirajte našu korisničku podršku na [email protected] ili pozovete na 0638662200 za brže rešavanje.
Dostava
Mogu li da promenim adresu za dostavu?
Ako želite da promenite adresu za dostavu, molimo vas da kontaktirate našu korisničku podršku što je pre moguće telefonom na 0638662200 ili putem e-maila na [email protected] . Da bismo održali brza vremena isporuke, vaša porudžbina se obrađuje čim uđe u naš sistem. Kada vaša porudžbina bude obrađena, ne možemo izvršiti nikakve promene. Stoga ne možemo garantovati da ćemo moći da izvršimo promenu za vas.
Šta se dešava ako moja porudžbina kasni?
Radimo sa vodećim dobavljačima dostave kako bismo omogućili brze isporuke iz našeg skladišta do vaše kuće. Međutim, ponekad može doći do kašnjenja. Ako se to dogodi, slobodno kontaktirajte našu korisničku podršku za pomoć na [email protected].
Kada će moja porudžbina biti poslata?
Plaćanje
Koje različite oblike plaćanja imate?
Sve kupovine na BAMBINI.RS, možete izvršiti kartičnim plaćanjem ili pouzećem.
Vrste kartica Kojima je moguće izvršiti plaćanje su: Dinacard, Mastercard, VISA, Maestro , American Express.
Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanjem u gotovini kuriru pri isporuci.
Gde je moj račun?
Ako imate problema prilikom poručivanja na našoj veb stranici, to može biti zbog toga što pokušavate da platite karticom ili metodom plaćanja koju trenutno ne podržavamo. Ako nijedno od ovoga nije primenljivo, proverite sa svojom bankom da biste se uverili da vaša kartica podržava kupovine putem interneta.
Ako imate dodatnih problema, molimo vas da kontaktirate našu korisničku podršku.
Kako da podnesem zahtev za proizvod?
Ponekad se može desiti da proizvod ne ispunjava očekivani kvalitet. U tim slučajevima, naravno, BAMBINI.RS , stoji iza svoje ponude I pomoći će vam da podnesete reklamaciju. Pratite sledeće korake i popunite svoju reklamaciju sa tačnim informacijama kako bismo mogli odmah da obradimo vaš slučaj.
Molimo vas da reklamaciju pošaljete putem e-maila za korisničku podršku na [email protected]
Kako da podnesem reklamaciju za proizvod?
Informacije potrebne za reklamacije za bilo koji proizvod iz našeg asortimana:
- Broj porudžbine
- Jasne fotografije/video zapisi reklamacije tj nedostatka
- Detaljan opis nedostatka
Kada primimo ove informacije, obradićemo vaš slučaj u zakonskom roku i javiti vam se sa povratnim informacijama.
Kako da izvršim povraćaj robe?
Povrat robe može se izvršiti u roku od 30 dana od trenutka kada ste poručili.
Sve vraćene stavke treba da budu upakovane i dobro zaštićene kako ne bi došlo do oštećenja pakovanja. Vratite sve stavke u originalnom pakovanju, a oznake I viseće etikete moraju ostati prikačene. Ne smete lepitii ili kačiti ništa direktno na originalno pakovanje proizvoda.
Kako da obradite svoj povrat:
- Registrujte svoj povrat putem e-maila na adresu [email protected]
- Pažljivo upakujte proizvode i zatvorite povratnu paket.
- Povrat paketa vršite putem službe brze pošte BEX.
- Povratni paket šaljete NAKON NAŠE POTVRDE na adresu:
Bambini DOO
žarka Bokuna 79,
Batajnica- Zemun – Beograd
SrbijaNAPOMENA! Vi kao kupac snosite finansijsku odgovornost za povrat koji nam šaljete.
Pravo na povrat ili zamenu proizvoda ne važi za robu koja je korišćena ili za robu bez originalnog pakovanjaa. Pravo na povrat ili zamenu ne važi za određene stavke iz zdravstvenih ili higijenskih razloga, kao što su donji veš,kupaći, sisalice-dude, bočice za bebe i dodaci za kosu.
Ako pošaljete stavke koje ne ispunjavaju zahteve naše politike povrata, te stavke će biti vraćene vama i povraćaj novca neće biti izdat.
Slobodno kontaktirajte naš tim za korisničku podršku ako imate dodatna pitanja putem email na [email protected]